Reprezentacyjny Zespół Artystyczny Wojska Polskiego, ogłasza nabór na stanowisko:

Zastępca Dyrektora (ds. administracyjno-logistycznych)

rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony dwunastu miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony

wymiar zatrudnienia: pełny etat

wynagrodzenia: zgodnie z Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla pracowników wojskowych jednostek organizacyjnych sfery budżetowej

  1. Miejsce wykonywania pracy

Siedziba RZAWP ul. Dymińska 13, 00-909 Warszawa (Cytadela Warszawska)

Możliwe służbowe wyjazdy w kraju i za granicą.

  1. Wymagania na stanowisko Zastępcy Dyrektora:

1) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane zarządzanie, studia menadżerskie);

2) udokumentowany co najmniej sześcioletni staż pracy, w tym trzyletni staż pracy na stanowiskach kierowniczych, w przypadku ukończenia studiów podyplomowych (zarządzanie, menadżer kultury) staż pracy jeden rok na stanowisku kierowniczym;

3) znajomość przepisów z zakresu: ustawy prawa zamówień publicznych, ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, kodeksu pracy,

4) korzystanie z pełni praw publicznych;

5) niekaralność potwierdzona informacją z KRK;

6) obywatelstwo polskie;

7) znajomość obsługi komputera (pakiet Office);

8) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie kontaktów służbowych w obszarze działalności Zespołu (certyfikat).

  1. Dodatkowe wymagania na stanowisko Zastępcy Dyrektora:

1) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”.

  1. Główne zadania na stanowisku Zastępcy Dyrektora (ds. administracyjno-logistycznych):

1) zastępowanie Dyrektora RZAWP podczas jego nieobecności;

2) nadzorowanie funkcjonowania systemu planowania i sprawozdawczości;

3) nadzór merytoryczny nad pracą komórek wewnętrznych (Dział Techniczny, Sekcja Administracyjna, Sekcja Imprez, Promocji i Reklamy);

4) nadzorowanie spraw związanych z kształtowaniem nastrojów wśród pracowników i żołnierzy zawodowych związanych z warunkami pracy i służby;

5) nadzorowanie tworzenia wewnętrznych aktów normatywnych;

6) współpraca z instytucjami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi MON;

7) koordynowanie działalności promocyjnej;

8) monitorowanie gospodarowania środkami finansowymi i wydatkami ponoszonymi przez Zespół w uzgodnieniu z dyrektorem RZAWP i oddziałem zaopatrzenia finansowego;

9) zapewnienie właściwej organizacji i funkcjonowania kontroli wewnętrznej w RZAWP.

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) CV i list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika;

3) kopie dokumentów stwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska zastępcy dyrektora;

4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;

5) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kandydata;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) informacja z Krajowego Rejestru Karnego (oryginał), opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia;

8) poświadczenie bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych, dotyczących dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”;

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko zastępcy dyrektora.

W CV proszę zawrzeć oświadczenie: „Oświadczam, że zapoznałem się z Informacją dla Pracowników Reprezentacyjnego Zespołu Artystycznego Wojska Polskiego dotyczącą Ochrony Danych Osobowych i wyrażam zgodę na zawarte w niej treści” (Tutaj znajdą Państwo treść Informacji – proszę zapoznać się).

oraz

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą  o ochronie danych osobowych; tekst jednolity  Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).

Po przeprowadzeniu rekrutacji dostarczone dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani będą podlegały niezwłocznemu zniszczeniu.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Zgłoszenia, należy składać w terminie do 18 października 2024 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Reprezentacyjnego Zespołu Artystycznego Wojska Polskiego (poniedziałki-piątki godz. 8.00-15.00)

albo przesyłać na adres:

Reprezentacyjny Zespół Artystyczny Wojska Polskiego

  1. Dymińska 13, 00-909 Warszawa

z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Dyrektora – nie otwierać”.

Decyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Zespołu

  1. Informacje o etapach postępowania kwalifikacyjnego:

Postępowanie kwalifikacyjne obejmuje:

1) weryfikację formalną zgłoszeń;

2) rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami w przedmiocie:

– kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kandydata pod kątem umiejętności zarządczych właściwych na stanowisku Zastępcy Dyrektora (ds. administracyjno-logistycznych),

– oceny kandydatów pod kątem wymagań dotyczących wiedzy z zakresu spraw należących do właściwości Zastępcy Dyrektora (ds. administracyjno-logistycznych)

– wiedzy na temat funkcjonowania Zespołu.

Informacje dodatkowe:

1) kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej;

2) list motywacyjny oraz wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać,
a w przypadku oświadczeń opatrzyć dodatkowo aktualną datą;

3) po zakończeniu procesu naboru dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zostaną zniszczone;

4) zgłoszenia kandydatów niespełniających wymogów formalnych oraz zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane;

5) zastrzega się możliwość zakończenia postępowania kwalifikacyjnego, w każdym czasie, bez podania przyczyn.

Rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się w terminie 30-31.10.2024 r. w siedzibie Zespołu.
O godzinie przeprowadzanych rozmów kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie na wskazany adres e-mail.

W przypadku pytań proszę się kontaktować z:
panią Kornelią Buczek-Krakowiak – Kierownik Sekcji Kadrowo-Personalnej tel. 261-877-110